فدراسیون در توضیح کناره‌گیری دبیر از انتخابات گفته که او درگیری بازی‌های المپیک بود و فرصتی برای رایزنی نداشت.

علیرضا دبیر

همشهری آنلاین_ایران جز کشورهای صاحب نام در کشتی است ولی نماینده‌ای در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی ندارد! علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای حضور در انتخابات هیات رئیسه کاندیدا شده بود، چندی پیش از حضور در انتخابات انصراف داد. ابراهیم مهربان، دبیر و سخنگوی فدراسیون کشتی، مشغله زیاد دبیر را دلیل این کناره‌گیری اعلام کرده است.

ابراهیم مهربان گفته است:‌«آقای دبیر قبل از بازی‌های المپیک نامزدی خود را برای حضور در این پست به اتحادیه اعلام کرد اما پس از المپیک با توجه به شرایط بوجود آمده، نامه انصراف خود را به اتحادیه ارسال کرد.برنامه این بود که رایزنی‌ها و لابی‌ها همزمان با بازی‌های المپیک در پاریس انجام شود اما به دلیل حساسیت بالای مسابقات، رئیس فدراسیون کشتی در کنار کشتی‌گیران و در سالن گرم مسابقات حضور داشت و فرصت نداشت که در جایگاه ویژه سالن و یا در دهکده حضور یابد تا مذاکرات خود را با روسای فدراسیون‌های کشتی سایر کشورها انجام دهد.»

حمید سوریان هم که ۲سال پیش کاندیدای حضور در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بود، پیش از اعزام از حضور در این انتخابات انصراف داد. انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است همزمان ا مسابقات امیدهای جهان در کشور آلبانی برگزار شود.

کد خبر 889989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha